Torsdag på Kirkegata.

Väskorna är packade, jag har pluggat efter planering och nu saknas bara min fina sambo som snart borde vara hemma från träningen. Jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna och imorgon väntar uppstigning 04.50, så jag antar att den här kvällen varken blir lång eller särskilt glamourös. 


På söndag ska jag göra en liten mellanlandning i Örebro. Mina kollegor flyger hem mot Oslo men jag ska jobba i Stockholm på måndag och har ingen lust att spendera söndagskvällen i Stockholm ensam. Därför tar jag en kväll i min fina hemstad. Få krama på mamma, lillebror och pappa - kanske även bli bjuden på middag hos fröken Lexon. Det gör mig glad. 


September 2011 - 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback