Det här med belöning.

För två helger sedan var jag i Köpenhamn med jobbet. Vi var 7 stycken som hade klarat av en utmaning och som därför belönades med en weekend i denna vackra stad. Den är verkligen vacker och det är verkligen något förundrande över den. Den påminner lite om Amsterdam och i somras, efter bara 4 dagar där, kunde jag känna exakt samma sak. Jag tror jag skulle må bra i en sådan stad. 
 
Hur som helst bjöd helgen på massa nöje - god mat, fina kollegor, restaurangbesök, dans in på sena natten och tivoli-besök. Vi hann även med lite teambuilding och konferens. När vi landade i Oslo på söndagskvällen hade jag verkligen massa ny energi. Jag tycker verkligen om sådana här "turer" och jag tror att belönings-konceptet genererar i tusenfalt tillbaks. Om några veckor åker vi till Paris på målresa, alla 60 anställda på vår årliga målresa, det ser jag fram emot! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback