en trött men lycklig.

Inatt fick jag verkligen känna på hur det kan vara att jobba natt. Tidigare nätter har det varit lugnt men inatt tog jag samtal från 23.30 fram tills 07.00 då jag klev av min vakt. Alltså inte konstant men det är svårt att sova när man springer upp och fixar mellan sömntimmarna.

Hursom, jag älskar de här mornarna. Att ha sovmorgon utan att förstöra den och sova bort dagen. Vakna till strålande sol, dricka lite kaffe och veta att det väntar flera roliga moment under dagen. Jag har plockat lite i lägenheten, Sebastien är ute och springer, jag ska snart fixa mig och sedan ta bilen (!) in mot Oslo för att gå på möte. Jag kan behöva ett riktigt stort lycka till med tanke på att det är första gången jag kör i Oslo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback