"Theres a danger in lovin somebody to much"

alltså.
såhär va,



Det gäller att hitta det rätta pluggklimatet. Jag övergav soffan för Java nyss. Det kändes liksom inte rätt. Så nu sitter jag, med en kopp kaffe - efter ett pepptalk med Herr Flood och lite research hos klassmates. Nu himlans ska det skrivas. Arbetspolitik, arbetslinje, arbetspolitik, arbetslinje, arbetspolitik, arbetslinje - det här fixar jag!

Jag valde att utmana mig själv denna vecka. Att prata politik - och speciellt jobb, är inte jättesvårt. Men att skriva ett strukturerat, väl disponerat, förtroendeingivande och argumenterande tal är inte plättlätt (som en viss C.B skulle kallat det). Men man måste utmana sig. Nu kör vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback