"When your body had enough of me and Im laying, flat down on the floor"

Men att vänta på svar när man öppnat upp och blottat allt -
det kanske vara en av de mest otäcka känslor som finns.




(Uppdatering ett dygn senare: Detta inlägg förvirrar tydligen och ett antal personer verkar tro att jag har friat till Daniel. Att detta inlägg skulle antyda till det. Det är ganska gulligt men inte sant. Det handlar inte om något dramatiskt alls och handlar inte heller om Daniel, utan om mig själv. Haha. Alltså: Jag väntar inte på svar om förlovning.)

Kommentarer
Postat av: Malin

kan inte göra annat än känna mig lite träffad hehe, men vadå, jag trodde faktiskt det! fast å andra sidan tror jag du skulle ha pratat liiite med mig innan om det;) Inte för att jag har något med det att göra men iaf;)



aja, hade ju varit kul o fått gå på bröllop, mitt första men det får väl bli om några år kanske... puss gullunge. MISS U


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback