Känns sådär va?

Den här dagen går helt klart till historien. För att fatta mig kort så insåg jag idag (efter ca. två veckors hårdplugg inför tentan) att jag har glömt att anmäla mig till tentan då sista anmälningsdagen var igår. Det är sjukt olikt mig och framför allt enormt klantigt men nu kommer jag alltså inte att få skriva tentan på fredag. Vilket innebär sommarlov och istället få skriva den sista veckan innan skolan börjar. INTE ALLS KUL! Jag vill ha sommarlov fredag 20.00 efter att ha presterat mitt bästa, efter en slitig tentavecka. Inte nu, som något jävla bananskal!

Innan jag insåg detta så myspluggade jag och fröken Udén i stadsparken och ute i vår trädgård. Det var verkligen hur bra som helst! Älskar vädret som tydligen även ska stanna. Kvällen har trots tråkigheter varit kanon den med. Vi har suttit på Elins tak (utanför hennes och Eriks nya, fina takvåning!) och firat in sommaren med lite öl.

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt för dig att du snart får sommarlov. =)

Postat av: malin elfving

kan detta vara uppe på taket på en av muttrarna? :O det ser misstänkt likt ut min gamla lägenhet.

2010-06-02 @ 14:49:29
URL: http://tousmes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback