Kärt återseende.

Igår kväll på hotellet fick jag ett infall att ringa en gammal vän som vanligtvis bor i Åre men som jag fått nys om var i Örebro. Jag ringde och det visade sig att han hade vägarna förbi hotellet och kom därför in och hälsa på. Jag har inte träffat honom på över ett och ett halvt år så det var verkligen ett kärt återseende. Jag tycker om mig själv när jag får sådana spontana infall. Även fast vi bara sågs i drygt tjugo minuter känns det bra att ha fått en snabb uppdatering om hans liv och vad han gör idag. Mer sådant tack!

Martin och jag, och många av våra gemensamma vänner, hade mycket galenskaper för oss under 2006 och 2007. Efter det har Martin farit land och rike runt och det har inte varit lätt att ha koll på alla hans upptåg (Österike, Bali, Åre etc) Nu till sist ska han landa i Karskrona tillsammans med flickvän. Det var jätteroligt att träffas en kortis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback