:)

Tända ljus i hela lägenheten - jag kör lite av en egen Earth hour här hemma ikväll när vädret är så kasst som det är. Riktigt riktigt oväder ju! Min stackars sambo kom nyss in från rusket som en liten dränkt katt. Han hade cyklat från träningen. Själv har jag storstädat lägenheten efter att ha anlänt med tåget från Stockholm. Jag har haft tre underbara dagar på Kista-kontoret och är så glad över mitt sommarjobb. Är även glad att ha fått träffa massa nya, roliga arbetskollegor från andra städer med samma tjänster. ♥ Det ger verkligen skön energi med sådana här dagar!

Imorgon är det exakt två veckor kvar till tenta (psykologitenta) vilket innebär att det är dags för pluggspurten. Imorgon är sista föreläsningen och efter det måste jag komma igång ordentligt. Jag har aldrig fått underkänt på en tenta förut och ska banne mig inte få det denna gång heller. Men lite karaktär vore ju inga fel! Någon?


Kommentarer
Postat av: Elin

Pluggspurt? Jag skulle snarare kalla det för pluggstart!

2010-05-20 @ 23:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback