en fin måndag.

Jag mår så bra! Jag är så glad! Vilken otroligt skön vinst ÖSK fick till ikväll mot Trelleborg. 2-0 och de var så otroligt värda denna vinsten. Plats tre i tabellen inför uppehållet är galet bra. Att sitta på Behrn i en sen vårkväll som denna är verkligen bland de mysigaste man kan göra. Imorgon bitti däremot blir det att befinna sig 06.19 på centralen för att åka mot Stockholm, hotellnatt, hotellfrukost, utbildning och lite uppdatering med Chrille över en middag. Det ska bli himlans intressant med lite utbildning. Jag har ju världens bästa jobb!

Förövrigt börjar tentaångesten infinna sig, även fast det är över 2 veckor kvar tills vi motvilligt går ner i bunkern. Psykologi är helt nytt för mig. En utmaning minst sagt. Förövrigt, sommarlov om 2,5 veckor - hur stört är inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback