Those were the days..

Jobbar bal iväll. Har sammanlagt tre inhäng, så de är ingen rush precis. Jag säger likadant varje år jag jobbar på balerna - jag känner mig gammal. Alla blivande studenter är så inspirerade, positiva och galet förhopnningsfulla på deras "nya liv". Jag minns ju liksom hur det kändes. Allt man skulle göra och alla ställen man skulle besöka. Jag låter så tragisk! Det är ju bara tre år sedan jag tog studenten. Och nej, jag ska ju inte klaga - jag har ju haft massa härliga äventyr sedan dess. Men i alla fall - den där känslan dom har ikväll , jag skulle göra vad som helst för att få uppleva den igen. Att allt är möjligt och att absolut ingenting kan stoppa än.

Nej. För att återgå till verkligen.
Psykologiboken - Here I come.
(Det är väl äventyrligt nog att tentaplugga?)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback