Sjukis vs. friskis

Min kropp är knäpp! Mådde riktigt riktigt dåligt igår kväll efter att jag kommit hem från en liten fika med pappa på Gröna Grodan. Feberfrossa, snuva och ont i hela kroppen. Sov tolv timmar och bestämde mig för att skippa skolan och ta det lugnt istället. Mådde kasst när jag vakna och trodde en redig förkylning höll på att bryta ut. Var trots det tvungenen  att ta mig till jobbet för att skriva ut lite skolpapper. Nu, efter en kaffe och en cykeltur mår jag bra! Hur konstigt är det inte?

Har en idé om att min kropp reagerade på den senaste veckans brist på sömn. Efter Valborgsfirandena har jag knappt sovit något alls och efter att ha kört slut på kroppen igår i ett spinning-puls-pass fick den kanske nog. Hursom! Tur är det. För ikväll ska jag tjäna pengar. Måste ta varenda jobbpass jag erbjuds. Här finns ingen tid för sjukdom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback