sådärja.

Det får faktiskt lov att bli ett blogginlägg nu. Jag har pluggat skapligt duktigt. Det är lite konstigt det där med motivation. Det spelar liksom ingen roll att jag vet precis hur mycket som är kvar att läsa, trycka in och råplugga - jag blir inte mer motiverad för det. Ständigt detta "det löser sig", vilket det konstigt nog alltid gör. Men någon gång måste det första misslyckandet komma - och det ska banne mig inte bli nu. Skärpning fröken Iggström!

Ikväll väntar desto roligare aktiviteter. Grillning för alla personalvetare på Tärnvägen för att sedan storma Ritz och lyssna/titta (njuta av) på Hoffmaestro. Jag har ju sett dom förut och jag klassar dom utan tvekan som ett av Sveriges absolut bästa liveband. Jag har förövrigt lite svårt att förstå att jag har sommarlov om 9 dagar! ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback