"Ingen vill veta vart du köpt din tröja..?"



Dom här två söta tjejerna och jag trotsade regnet igår (skyfall snarare?) och promenerade iväg till Kåren för att, som sagt, byta till oss lite snygga kläder. Vi vart alla tre riktigt imponerade av hur väluppstyrt och bra fixat det var. Massor av kläder, riktigt bra plockmat, skön musik och gästbutiker på plats. Det var verkligen ett vinnande koncept! Själv kom jag hem med 10 stycken nya plagg att fylla sommargarderoben med. Det känns ju hur bra som helst - ja ett riktigt kap, med tanke på att kläderna jag bytte bort ändå behövde slängas. ♥

I höst kommer det såklart att styras igen och då hoppas jag att ännu fler personer anländer och inser vilken grym idé det här är! Speciellt för oss fattiga studenter som borde ta varenda "gratismöjlighet" som bjuds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback