Galna dagar!

Jag har haft två helt fantastiska dagar med fina vänner i sann valborgsanda a´la Örebro studentliv. 48h har verkligen vart superbra ordnat och uppstyrt. Jag var överaskad i förrgår över hur många dansgolv det fanns och vilken bredd "festivalen" hade. Nu idag, efter två dagars håll-i-gång, är jag (säkerligen de flesta av mina fina) väldigt sliten. Inte sliten som i bakfull utan som i väldigt seg och trött.

Men det är bara att kicka igång igen. Ikväll blir det spelning med bandet i Arboga på Stadskällaren. Det ska bli väldigt roligt. Det börjar bli lite tradition. Daniel, mamma och Pygge ska dit för att titta/lyssna.

Bilder finns i mängder från de senaste två dygnen. Helt galet fina, roliga, spännande och snygga bilder! Jag ska tvinga mina vänner och skicka över lite bilder. (ELIN PETTERSSON?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback