"And I give up forever to touch you.."



Kaffe.
Kaffe.
Kaffe.
(och en liten kladdkaka)
Psykologi-helvettes-hets-plugg.

Jag vill inte mer. Jag vill inte lära mig. Jag måste lära mig. Men jag tycker så illa om de här perioderna, trots att det på något sätt är lite spännande att pusha sig själv till maxgränsen och se hur mycket man kan trycka in i hjärnan på en relativt kort tid. Jag har lunchat med pappa och Daniel idag. Ikväll blir det jobb.

Notera: Om det kommer ett blogginlägg ikväll så är jag helt ute och cyklar. Det skulle betyda att jag inte håller vad jag lovat mig själv, jag måste nämligen plugga ikväll/inatt på jobbet och att blogga vore en dödssynd. All min tid ska läggas på att till exempel förstå den mänskliga hjärnan. Roligare än så kan man väl inte ha det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback