...

Nu har jag banne mig semester.
Jag mår så bra!


Jag har skickat iväg Daniel till både Jysk, Ica Maxi och Systembolaget. En annan har ju tjänat pengar. Martina kommer över på en fika om ett tag och efter det blir det lite mer fix + Daniels fotbollsmatch. Jag har faktiskt bara varit på en enda match denna säsong. Det är inte likt mig. (Jag skyllar på lagets kvalité, shape up!) Mitt hjärta (Elin) var här igår kväll och drack ett glas rött ute på gården för att säga hejdå. Vi ses inte förrän i Augusti men vi har världens bästa Dubai-resa att längta till.

Nu kan de nog bli dött i bloggen fram till söndag, jag ska bara njuta njuta njuta. Men efter det lovar jag att leverera massa härliga bilder vårt från förstaklassiga firande på Lidköpings Crono-camping!


(Strömstad 2009)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback