Sick and tired

Jag är trött.
Jag vaknar inte riktigt idag. Det känns som om jag går omkring i ett enda töcken. Det här vädret gör mig deprimerad och att det skulle vara skönt att jobba när det regnar är en myt. Även om jag blir avis på folk som är lediga så ser jag mycket hellre fint väder utanför fönstret när jag jobbar.

ÖSK-ELFSBORG ikväll. Jag är en dålig supporter idag för jag tänker inte under några omständigheter frysa ihjäl på ett regnande Behrn Arena. Jag har sett fram emot att sitta där och se matcherna live. Finns inget bättre sätt att spendera en måndagskväll, men i detta hemska väder? Nej, någon måtta får det vara.

Amatörtipparen (dvs. Iggströmskan) tippar:
3-2 till ÖSK (Bedoya, "den nya med det svåra namnet", Astvald)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback