Duktig.


Jag har varit jätteduktig idag. Många punkter att pricka av på "ska-göras-listan".
Betalat räkningar, varit på skolan, fixat med elevrådspapper, ringt viktiga samtal, fixat telefonbank, ätit lunch med elin på mummel&mums, betalat skuld på Bibblan och lånat böcker till skolarbete.

Så eftersom jag nu kan plugga med dom hämtade böckerna borde jag faktiskt göra det, men jag kände att jag kan väl inte vara hur duktig som helst? Jag måste ju vila lite också. Eller? Jag tänkte ta en heldags plugg på söndag istället, dom dagarna funkar bäst för mig. Ikväll blir det åka hem till Johan och leka med honom, det var ju tusen år sen känns det som! : ) SKÄRPNING! Imorgon bitti är upp och jobba igen men jag ser fruktansvärt mycket fram emot både februaris och mars lönespec. tack för dom!




Dagens vill ha :

47156-376
Underbara jättesöta hjärtörhängen

Per ringde förövrigt mig igår och överskade med att han köpt gårdagens
"Vill-ha" till mig som var ett Bodybutter från Bodyshop. Hur go får man vara?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback