jag bjuder inte pa ngn himla dans.

per fyller 21 ar idag :) weywey. han ar stor, jag som tycker jag ska bli stor nar jag fyller 19. men 19 ar en sadan obetydlig alder. Det regnade nar vi vaknade imorse, nu ar det okej men det blir en degdag med plugg och deg. man kanske masta ha sadana dagar ocksa? eller maste man inte det?

verkar som om hela orebro ska till babar ikvall.
jag kan vara dar i tankarna. halva priset i baren fram tills
00.00, de e inte helt fel de inte : ) men har e de iofs gratis. tsss.
elin har lovat mig en utgang pa tisdag kvall nar jag kommer hem. elin jag och carro.
kan aldrig bli fel. speciellt inte om man kommer vara asbrun och glida runt i carros fina klanning :>




"I know you see me looking at you and you already know...."

Kommentarer
Postat av: elin

JAG SKA UT IKVÄLL! hahahahahaha TAGGA JÄÄÄRNET
men vi styr nästa tisdag också, det vet du!

Postat av: emma

ELAKING! JAG vill INTE veta! OK? hihi

2007-02-07 @ 01:03:50
URL: http://popsickness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback