Ha ett bra liv?

image607
Bilden är från sabi-myset i fredags. Tiden går lite för fort nu, en vecka sedan imorgon. Vilket iofs innebär bara nästa vecka kvar på jobbet och sen är jag och Laxå klara med varann. Men det betyder även att jag flyttar om 15 dagar, vilket är sjukt. Det är sjukt. Mysig sovmorgon imorgon bitti, det behövs för fler än mig. Bara ligga och dra sig och sen äta god frukost.





Jag trodde vi iaf skulle till samma stad,
jag vet hur läget är. Men det känns konstigt
att du blir kvar här. Att du fortsätter leva här.
Är det nu man ska säga "Ha ett bra liv.." ?





Kommentarer
Postat av: S.

Dina rötter finns HÄR Emma, :) och jävlar i dig om du inte kommer tillbaka, ännu mera jävlar om du inte hör av dig <3

Postat av: emmma

go du är sara : ) klart jag hör av mig. Du, Linn & frida får komma och bo hos mig i the big city nääär ni vill. Sen när ni äntligen är 18 får jag ta med er ut där. hihi. DET BLIR BRA!

2007-08-02 @ 19:34:48
URL: http://popsickness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback