Torsdagen 03.05.12.

Kvar på jobbet. Jobbar øver ikvæll. Anne-Line ær hær också. Skønt att inte vara ensam. Hon ska vidare på teater sedan och jag ska på køren. Igår var det match, Sebastiens sista innan operationen på lørdag vilket betyder sista før denna sæsongen. Det var kul att se han gøra en fantastisk match och insats æven om laget inte kunde vinna. På lørdag får jag ha han bredvid mig nær det ær bortamatch mot Haslum. Tænk, snart har en hel sæsong gått.


Jag var tvungen att skicka ett sms till Tina nu. Ett sådant dær "Vet du hur glad jag ær att jag flyttade till Drammen?"-sms. Ibland blir det lite øvervældigande, hur något kan bli så bra. Tina blev sækert lite chockad, sådær mitt från ingenstans.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback