Sådan mor,

Jag mår så bra! Helt slut, ont i varenda liten muskel och tröttare än tröttast, men livet är ändå bra. Jag har inte jobbat klart, har tagit med datorn hem men det gör ingenting. Två sovmornar och måndag morgon åker vi mot flygplatsen.


Mamma, På tal om jobb, jag kommer ihåg när jag var liten. När jag vart så arg för att du alltid tog med datorn hem. Jag kunde inte förstå hur dom inte kunde klara sig utan dig när du hade semester, och blev sur när dom ringde. Du svarade alltid med "Vissa saker bara måste göras, man kan inte välja": Idag är nog första gången jag förstår dig fullt ut. Det är en känsla som smugit sig fram mer och mer under hösten, men idag inför semester blev det uppenbart.


(Sedan ska jag komma ihåg att göra saker balanserat, men förövrigt var det en aha-upplevelse).




Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla, stora gumman, gör bara inte alla fel jag gjorde. Men det ät du för klok för. Älskar dig!!!

2012-05-23 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback