Detta blev ett enda stort name-dropping-inlægg.

Ligger i lillebrors rum som jag ockuperat før helgen, med jobbdatorn i knæt har jag precis kommit hem från en liten tur på stan. Først vin hos Elin, sedan Lilla Ørebro med henne och Sabina och Sofie, før att sedan møta upp några gamla klasskompisar på Bishop. Det var en bra kvæll. Lagom mycket av det mesta. Precis som jag tænkt det.

Har æven hunnit med en tur på handbollen dær jag fick træffa Malin, pappa, Lotta och Gustav. Likaså en Java-fika med Sofie och hennes Andreas. Dom hær hemresorna blir verkligen bara en massa springande, kramande och fikande - men det ær ju också precis det jag saknat.

Imorgon vid 16.00 åker jag hem till min bættre hælft igen. Tænk vad det ær mysigt att ha någon att sakna, æven fast det bara gått en natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback