Biggy, biggy Brother.

Ska ovilligt erkänna att jag tittar på Big Brother. Förra året var jag helt fast och troligtvis kommer denna säsong vara lika fängslande. Det är knepigt det där. Jag ska ju inte säga att jag föraktar dessa människor, många av dom har säkert ett och annat vettigt att säga utanför huset. Jag ska inte säga att jag inte respekterar dom, jag menar - den bild vi får se kan inte överensstämmer alls med verklighetens personligheter.


Men ändå, i år har det verkligen flippat. Så stört mycket naket, sex, tonårsaktigt skitsnack, urflippade fyllor och ointressanta deltagare. Ingen kvalitetsunderhållning direkt. Snarare pinsamt att erkänna att man tittar på. Men, Ändå sitter vi där. Varje kväll, 22.00 och skrattar åt dom. Skrattar med dom ibland också (ska villigt sägas). Vad är det som fänglar oss då? Är det kanske känslan och lättnaden att "vilken tur att det inte är jag" eller fnyset över vad knäppa människor det finns. Skadeglädje? Jag vet inte. Men roar, det gör det ju. Hur IQ-befriat det än är.



Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

hejsan, jag tänkte bara höra i fall du är intresserad av hur man hamnar på blogg.se's mest aktiva? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback