"sweet summernights, gives light to fill my soul with"

Vi har en tanke om semestern nu (som bara är 10 dagar bort...). Vi har tre veckor tillsammans och vi vill ju såklart hitta en lösning så vi får njuta så mycket som möjligt av tiden, se så många ställen som möjligt och hinna träffa så många vänner som möjligt på desse 21 dagar.
 
Första veckan åker vi hemmåt Örebro och umgås med mina familjer. Grillar, dricker kaffe på Java, badar i Hjälmaren, äter på Indigo och träffar alla de vi hoppas är hemma. Kanske dansar bort några timmar på Strömpis? Efter det tar vi en sista-minuten, förhoppningsvis till Kreta där Sebastien inte varit. Sista dagarna spenderas i Stockholm med Sebastiens familj. Vi ska hinna med inbokade middagar med vänner, en tur ut i Skärgården, shopping och såklart bröllopet mellan Mike och Lidia. 

 
Min första riktiga semester, och jag längtar så jag dör. Det kommer bli tre fantastiska veckor. 
 
(Apelvägen, sommaren 2011. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback