Let there be light.

I år struntar vi i löftena och skriver önskemål, förhoppningar och lyfter saker att se fram emot istället.


1. Att jag ska ta tag i min franska-ambition och faktiskt börja på kvällskurser. 
2. Att vårt kontor ska växa och bli större, vilket bör resultera i fler och ännu störra utmaningar.
3. Att DHK ska nå topp3-plats i serietabellen.
4. Att ÖSK dam ska klara sig kvar i elitserien och att nya tränar-värvningen ska bli lyckad.
5. En fantastiskt mysig resa till Belgien kommande helg.
6. Att mammas rygg ska bli bättre.
7. Att lillebrors start på gymnasiet ska bli fantastisk.
8. Att vi ska få en fantastisk sommar med utlandsresor, Örebro-häng, Bröllop och Stockholms-visit.
9. Att jag ska ta Retorik C på distans till hösten vilket gör min första examen färdig.
10. Att vi ska få fortsätta vara lyckliga, friska och glada i detta fantastiska land.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback