Ett år i planeringens tecken.

Foto: Frida, trendenser.se


Imorgon har jag som mission att finna mig en fin kalender. Sista halvåret i Norge har jag inte behövt en, vilket var en omställning eftersom jag knappt gick utanför dörren och kunde leva utan min hemma i Örebro. Det har varit bra för mig att lära mig leva utan sådan struktur och faktiskt lita på min förmåga att komma ihåg det nödvändiga. Det har gått bra eftersom livet i Drammen är långt ifrån stressigt, men nu saknar jag det.

Jag vet att 2012 kommer bjuda på många äventyr och resor, det blir ett år i planeraingens tecken och jag vet att jag kommer vilja dokumentera mycket av den här resan. En sådan som ovan kanske. Enkel, och lagom stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback