En bra julklapp.

Jag är verkligen nöjd med mig själv. Jag gav Sebastien lite olika julklappar men det enligt mig bästa var helt klart Wii-boxen. Jag ville ge oss något gemensamt som jag visste vi skulle kunna roa oss med här hemma, både själva och när vi hade vänner på besök. Det har verkligen blivit en succè! Hela Nyårshelgen tävlade vi i Golf, Bowling, Baseboll, Dans och massa mer. Dans-spelet där vi tävlade två och två, var kanska det roligaste - speciellt framåt tolvslaget när Baileys-shotsen åkte fram.


Vi spelar en hel del hemma, bara vi två också. Det är ett mysigt tidsfördriv, och även om jag aldrig sett mig som någon tv-spelstjej måste jag säga att jag är lite fast. Nästa tanke är att köpa hem Zumba - jag kanske är naiv, men jag får för mig att det kan vara en bra sidekick till den vanliga träningen. Någon som har erfarenhet? 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar ju jätte kul! Kör på zumba, om du gilla spelen innan så tror jag säkerligen att det passar dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback