Dagar som idag.



Jag har inte værldens charmigaste skrivbord på jobbet, inte lagt ner så vældigt mycket tid till att gøra det hemtrevligt - men foton på mina två mæn och mitt mantra gør sig vældigt bra dær. Flera konsulenter har frågat om det ær min son på den høgra bilden. Herrejøsses sæger jag! Min son? Det ær lillebror nær han var tre. Jag har frågat konsulenterna hur gamla dom trott att jag var och jag har fått svar på allt från tjugofem till trettiotvå. Nær jag sæger att jag ær 23 tror dom mig inte. Det ær ingen komplimang va? Oftast førsøker dom slæta øver det och sæga att missuppfattningen grundar sig i mitt yrke, dresscode eller att jag verkar ældre. HA! Jag vet inte det jag...


Mitt mantra kan sækert te sig lite larvigt før vissa, eller uppfattas som halv ironiskt. Jag har inte bestæmt mig før om något av det stæmmer - men jag vet att før mig har ordet/begreppet/egenskapen flera olika innebørder och gør mig glad. Bakgrunden håller jag før mig sjælv. Dagar som idag hjælper fotona och det fåniga mantrat mig. Jag skall pimpa lite mer nær jag får tid, men hittils har jag klarat mig bra med dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback