1 av 3 avklarat

Tjii fick jag som trodde att SH`BAM var "lite basic" (för att citera mig själv). Det kanske inte var det mest avancerade men helt slut vart jag ändå. Efteråt inser jag hur präglad man är av huruvida man upplever sig kunna något eller inte.

Jag har gått på spinning i 1,5 år men fortfarande väljer jag att sitta långt bak för jag vill inte bli iaktagen och dömd av andra när jag flåsar. En helt annan sak var det ikväll, att säga att det var "mammas gata" är väl kanske en överdrift men ikväll står jag nästan längst fram och är nöjd med mig själv eftersom jag kan ta ut alla rörelser ordentligt och slita lite extra i vissa låtar. Visst var det kanske enkelt ibland, men det gör ju de möjligt att ta i ännu mer. Mitt i all eufori passade jag på att köra lite mage på gymmet efteråt. Ibland kan man förvåna sig själv. Var kom energin ifrån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback