09.01.12.

Sitter uppkrupen i en fåtölj hos Drusilla och William. Vi har haft några fantastiska dagar här. Det blir svårt att sammanfatta allt och jag vet inte hur jag egentligen kan lyckas ge rättvisa åt den här lilla semestern enbart i text. Det har varit fantastiskt att få se och upptäcka Belgien, att träffa de människor som betyder så mycket för Sebastien och att dessutom få kvalitetstid med honom. På köpet har jag dessutom fått en myskväll hos Maria, en heldag med Christian och en efterlängtad lunch med Erika. Bättre start på året kunde jag inte få.


Bilder från både Stockholm och Belgien kommer imorgon. Idag väntar hemresa om någon timma och imorgon är vi tillbaks i verkligheten med jobb och träning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback