15.02.12

Så, alla hjærtans dag igår. Vi ær inte några tradiotionella firare direkt men visst ær det mysigt att åtminstone gøra något lite extra denna dag. Vi firade hemma i vårt vardagsrum med massa mys, min nya favorit-dessert och kvalitetstid. Det var en liten førsmak på helgen som kommer innehålla massa på Drammensbadet, middag ute och tillsist Maggio-konsert på søndagskvællen. Jag ær glad att jag ska få se Maggio igen!


Jag ska førsøka åka tidigare från jobbet idag och fixa infør att mina fina gæster kommer. Det blir varma mackor, avokadosallad och sedan hemmagjord vit chokladmousse med passionsfrukt till dessert. Får se hur mycket vi får i oss. Ær det en jæmn match så finns risken att det blir svårt att æta. Nervositeten brukar stælla till det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback