Plötsligt så blev allt lite ljusare.

Tänk så olika det kan vara från dag till dag. Igår var jag bitter på allt. Idag har jag helt plötsligt ett jättespännande liv!

Jag har tjatat i flera dagar om att det måste bli April nu, jag vill ha vår. Men jag insåg precis att vi börjar fylla Februari och Mars med massa mysiga aktiviteter. Både små och stora, utan att för sakens skull göra alldeles för mycket. Redan i helgen kommer pappa - då blir det handboll och Wallmans inne i Oslo. Det ser jag fram emot!


Nästa onsdag kommer Tina och Helene, flickvänner till Henrik & Göran hit hem till mig för att titta på DHK`S bortamatch mot Fyllingen. Har lovat att laga något gott också. Mysigt med besök! Helgen därpå kanske det blir fest hemma hos oss och några dagar senare väntar "Academic work awardsnight" inne i Oslo, med tre-rätters och prisutdelning. Någon gång i början på Mars väntar också middagsbjudning hemma hos Anne-Line.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback