.

Det där med träning.
Tänk så det kan växla.


Idag tvingade jag iväg mig på Shbam trots att hela kroppen skrek efter lugn och ro, och några timmar i soffan. När jag väl kom iväg så spelade det ingen roll hur bra musiken var eller hur peppande instruktören var. Jag var någon helt annanstans. Efter 25 minuter kände jag att jag inte skulle ta ut mig på det här passet så därför gick jag och sprang istället. 25 minuter på bandet och 25 minuter gym - det var en helt annan sak när jag fick ta ut mig ifred med mina tankar och med min egen musik.


Det handlar verkligen om dagsform. Vissa dagar är spinning optimalt för mig. Då vill jag att någon annan skriker åt mig, driver mig framåt och kör slut på mig. Ibland passar pumpande musik och dans bättre, medan vissa dagar är det bara som idag. Då vill jag ha på hög musik och sköta mig själv. Det är viktigt att lyssna på sitt humör tror jag. Idag var det tur att jag inte stannade på passet "bara för att". Det hade inte gett mig något alls tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback