Ai Se Eu Te Pego

Sebastien ser på handboll,
jag dricker kaffe och har söndagsångest.
Big Brother ska förhoppningsvis göra mig på humör.


Den här låten nedan gör mig i alla fall glad. Jag är helt säker på att den blir en riktig vår/sommar-plåga (om den inte är söndertjatad redan då). Eller plåga och plåga. Jag kommer gilla den. Den får mig att tänka på semester, på dansgolv, på söta sommardrinkar och varma nätter. Jag kan inte sluta tänka på hur glad jag kommer vara den där dagen då jag fått semester i början på Juli. När vi bilar mot Sverige och vet att tre långa veckors vila, sol, bad och fina vänner väntar. Vår förhoppning är att göra Örebro en vecka, Stockholm en vecka och ytterligare en vecka utomlands (Egypten är planerad till sista veckan i Maj).



Kommentarer
Postat av: Soledad

Vad roligt att du också blir glad till denna. Jag satt och diggade till den en sen pluggkväll och David fattade ingenting. Den är ju störande go'! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback