23.02.12

Kvällen igår var verkligen lyckad. Henriette var snäll och tog med mig hem efter jobbet - där gjorde vi oss ordning och startade med ett glas. 18.30 möttes alla för fördrink på kontoret och sedan åkte vi vidare mot kvällens hemliga destination. Restaurangen var över allt förväntan och vi hade verkligen en superkväll. Jag är nästan lite töntigt stolt över mina kollegor och vi var flera som fällde tårar i smyg vid prisutdelningarna.

Jag landade hemma i sängen vid tvåtiden och befann mig bara 7 timmar senare på jobbet igen. Jag ska absolut inte säga att jag var dålig, men en kväll som den igår känns i kroppen. Tina och Helene ville dricka vin i Oslo ikväll efter matchen men hur mycket jag än hade velat så hade jag inte klarat det ikväll. Myskväll, it is.
Det här med att poosa kan vara så olika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback