Tjejen som valde bort bloggarna.

Jag hörde en gång om en tjej som bestämt sig för att inte umgås med tjejer som bloggar (rättelse: sådana där tjejer som bloggar). Det tycker jag först var roligt och skrattade lite. Men sedan insåg jag ju att det måste vara smidigt. Var och varannan människa bloggar ju nu och det är verkligen ingen underdrift (undra om det gäller blogg-killar också?). Vilket smart sätt att sålla ut folk på! Man slipper ju lära känna massa människor och urvalet blir ju så mycket lättare. Smart tjej. Man vill ju inte ha för mycket vänner. 
 
Synd bara att det inte syns utanpå. Jag menar, hur gör hon om hon inte får veta det tidigt in i första mötet/samtalet? Avslutar hon relationen då? Och om en vän börjar blogga? Gäller det alla typer av bloggar? Är exempelvis matbloggar, ekonomibloggar eller trädgårdsbloggar okej? Esh, hon har säkert sina tricks.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback