Mina fyra.

Jag skulle vilja ha en samlings-bild på mina fyra tärnor. Eftersom dessa fina tjejer inte ingår i samma umgängeskrets eller umgås utan mig så har det aldrig funnits något självklart tillfälle. Jag hoppas på att kunna ta en fin bild i Oktober när vi ska ses första gången alla fem. Då blir det klänningsletande och massa kvalitetstid i Örebro. Senare i vinter ska vi också föröska få till en Stockholms-helg med övenattning och inhandling av tärne-klänningar. Det är verkligen mysigt att ha något så fint att se fram emot.
 
Flera har frågat hur det kom sig att jag valde hela fyra stycken (det vanliga är nog att ha en eller två tärnor). För mig fanns det dock ingen tveksamhet och inget alternativ. Detta är mina fyra tjejer, och var och en av dem har en speciell historia och symboliserar en varsin del av mitt liv. Det var en självklarhet att alla fyra skulle vara med och dela denna dag med oss.Bara tanken på att de ska finnas med mig hela vägen till den dagen, och vara vid min sida den viktigaste dagen hittils i mitt liv gör mig både lugn och glad. 
 
 
  

 
   
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback