"sträcker upp mina händer, tror att det här kan vara början på något stort"

Jo, jag vet. Det finns de som har sitt hjärta på andra sidan jordklotet, tjejer som har sina pojkvänner i Afghanistan, par som pendlar var och varannan helg för att få det att gå ihop. Jag vet men det blir ju liksom inte roligare för det. Vår timing är fortfarande värdelös, hur jobbigt det än må vara för alla andra. Jag åker till Rom torsdag morgon, och landar Söndag eftermiddag. Några timmar före jag landar i Norge har Sebastien åkt med landslaget, först till Belgien för att sedan fortsätta mot Lettland. Det innebär totalt 1 vecka och 4 dagar för oss. Det har inte hänt förut. Så är det med det och jag tänker tycka att det är jobbigt. 



Kommentarer
Postat av: Jens

Trop belle photo! Mais, Emma, ou sont tes mains? :) puss puss

2011-11-03 @ 13:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback