seriekärlek.

Jag hade glömt hur mycket jag älskar den serien. När One tree hills åttonde säsong var avverkat fick vi hitta en ny serie att kära ner oss i. Jag fick tjata ihjäl mig men tillslut övertalade jag honom om att Greys Anatomy kan vara den bästa serien någonsin OCH att det vore en bigtime-skam om han faktiskt inte såg ett helt avsnitt, och gav det en chans.


Se så rätt jag hade. Told you so.
Han är fast.

Och jag är fast på nytt. Fast jag sett alla avsnitt fram tills sjunde säsongen (skyller på temporär sinnesförvirring för att jag inte sett resterande säsonger) så kan jag inte sluta titta. Herrejösses, Meredits och Shepards kärlek - har det funnits någon finare serie-kärlek? Elin, min livsrådgivare - jag vet att du förstår mig, vad säger du?

(Det här kan vara ett av mina mest cheesy inlägg någonsin. Top5 i alla fall. Minst.)


Kommentarer
Postat av: Elin

Äntligen! Jag är till och med lite avundsjuk att ni har en massa som greysavsnitt som ska avverkas! Mycket nöje :)

2011-10-05 @ 00:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback