jag och Jason på bussen.

På bussen till Ørebro nu. Jag måste førsøka sova. 5 timmar i buss ær inte optimalt men det var så nedrans billigt att den giriga sidan av mig tog øverkant. Buss må vara bekvæmt men jisses, jag står ut - skillnaden blir  ju sækert två-tre mohitos på Indigo ikvæll. Nej, med Timbuktu som sællskap och några svindyra veckotidningar (jag ska aldrig mer klaga på pressbyråns priser! promise!) så ska nog det hær gå bra.


Justja! På tal om hur man kan anvænda pengarna. Imorgon blir det ett efterlængtat frisørbesøk med allt vad det innebær. Slingning, færgning och klippning hos Sandra. Det ser jag fram emot! Hårfærgen jag hade nedan kænns lockande. Kopparrøtt øver en riktigt mørk grund kænns høstigt och fint.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback