"In your eyes I´d like to stay"

Jag har en fantastisk lillebror, han är bäst i alla tester men sedan jag träffade lill-Elin (den tredje och minsta i Borehed-skaran) så finns det även en lillasyster i mitt hjärta. Eller ja, lite som om jag lånar henne från hennes bröder (som även dom ligger mig varmt om hjärtat). Hela syskonskaran Borehed spelade med mig i bandet förra hösten och jag saknar verkligen stunderna i replokalen, musikaliskt till stor del - att få sjunga med henne. Men även för att få uppdateras om Elins liv, sitta på golvet och höra om dagarna på Risbergska, stunderna med musikallinjen. Ja, det blir lite nostalgi-trip/flashback eftersom Elins liv till stor del liknande mitt under gymnasiet.


Jag bad henne för någon vecka sedan att spela in ett videoklipp till mig med någon av mina favoritlåtar och då kom denna. "Thinking of you" av Katy Perry. Det är verkligen en av världens vackraste, men även mest sorgsna låtar och Elin gör den helt fantastiskt bra. Lilla Elin, du är så otroligt begåvad! Glöm aldrig att jag tror på dig!


(jag skulle kunna döda för din huvudklang Elin !)




Kommentarer
Postat av: "Lill-Elin"

Vännen vilka fina ord du skriver, sitter här hemma och blir lite tårögd. Tack så jättemycket för lovorden! Jag saknar dig jättemycket också! Hoppas vi ses snart!

Love!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback