Ge mig ljus.

Melissa och jag hänger i köket. "Destruktiv blues" går bra ihop med den bäcksvarta kvällen utanför fönstret. Korvstroganoffen ska vara klar tills Sebastien kommer hem. Jag är stolt över matlagningen denna veckan. Riktig mat. Inga genvägar. Jag är ju ingen Leila eller Tina, men likväl - jag gör mitt bästa. Jag som har varit trött sista tiden börjar hitta tillbaks. Det är välbehövd energi. Idag har jag haft en fin dag. Kundmöte, konsultsamtal och lite utbildning. Jag är så lyckligt lottad (eller ja, lottad och lottad - jag är lycklig i alla fall)

Jag ser fram emot helgen. Imorgon kväll - kvalitetstid framför Idol bara vi två och på lördag kommer hela familjen Ehnevid. Sebs mamma, pappa och systser med pojkvän. Herrejösses, har jag någonsin haft så mycket besök som vi haft sedan vi flyttade hit?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback