Forza Italia.

Så var jag hemma i Drammen igen, efter fyra fantastiska dagar i ROM. Vi kunde inte haft det bættre.Mellan 20-25 grader, strålande sol, vin på små søta torg, god mat, dans på vældigt italienska klubbar, shopping, fotboll och kurs/konferens såklart. Jag ær helt slut efter resandet och har dæckat hemma i soffan med pappa bredvid mig. Han skulle ha sovit på hotell i Oslo men vi bestæmde att han skulle komma hit till mig istællet så jag slapp vara ensam.

Æven om det ær lite ensamt utan min andra hælft så gør det mig så lycklig, så glad øver tanken att jag faktiskt har någon att sakna på det hær sættet. Imorgon ær det bara 6 dagar kvar. Det ska gå fort. Jag har massa små lappar och øvveraskningar att sysselsætta mig med tills dess. Han ær fin han. Min Sebastien.

Førøvrigt missade jag minneskortet hemma i Drammen vilket gjorde det svårt att fota. Jag får helt enkelt vænta på mina kollegors bilder innan jag bjuder er på dessa.



Mina vackra kollegor innan matchen igår.

Kommentarer
Postat av: David

De "väldigt italienska" klubbarna var en trevlig upplevelse förstår jag... hehehe

2011-10-31 @ 14:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback