en smula saknad.



Det är inte bara bror som fyller år imorgon.
Elin blir dock lite äldre hon. Nästa tio år äldre än William, faktiskt. Detta ska firas med ett traditionellt besök på Indigo, bara hon och jag. Sedan har jag fått veta att vi ska promenera ner till Lounche där det tydligen är premiär för en studentkväll med studentpriser och lite studenthäng. Gud så lyxigt och efterlängtat att få känna sig som student igen - det ser jag fram emot. Träffa gamla klasskompisar och dricka billiga drinkar. Kanske kan jag till och med få dagen-efter-fika på universitetet på fredag? Det vore något det.

Jag återvänder till Drammen på lördag. Då har jag både pappa, Lotta och Gustav med mig som sällskap. Sebastien spelar match på lördag kväll så det står på schemat tillsammans med sightseeing och massa kvalitetsmys. Som vanligt innan jag åker tillbaka så ska jag dock hinna med en massa (det är verkligen inte semester att åka hem..). Minnesdag för Eva på Universitetet, firande av William och vinkväll med tjejerna. Frukost med Fröken Lexon antar jag är givet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback