"on the other side of the earth, theres a place were life still has worth"

Egentid hemma då Sebastien tränar. Jag började städa men fastnade i massa gamla musikal-noter. Som dom säger, från den gamla goda tiden. Fastade i Miss Saigons gråtiga ballader, och har nu sjungit bort all städtid jag hade. Precis som då. För femton år sedan, då musikaler var allt och kundmöten, storhandlingar och sparkonton inte existerade. Jag fastnade i Rents fantastiska texter och drömde mig bort till tiden med musikallinjen, månaderna innan premiär och vi levde, andades och sov den musikalen. Jag saknar det. Jag tror jag saknar det hela tiden, men det blir mer påtagligt ibland.


Speciellt när man ska städa och bara önskade att man fick vara åtta år igen och stå på Hasselbacken utanför Cirkus igen. Vänta med pappa, i sin finaste klänning, och bara längta tills att dörrarna öppnas igen. Tills att jag själv skulle stå där en dag.



Kommentarer
Postat av: Papi

Det var fantastiska resor och stunder vi hade tillsammans , kvalitetstid för pappa / dotter !!!



Är så glad att vi delat dessa musikalska stunder ... Kram

2011-11-10 @ 22:39:19
Postat av: Papi

Är så glad över de fantastiska resor vi gjorde , kvalitetstid för pappa o dotter ....

Tacksam för att musikalerna har gett oss så mycket tillsammans / Älskar dig



Papi

2011-11-10 @ 22:48:25
Postat av: Anonym

Är så glad över de fantastiska resor vi gjorde , kvalitetstid för pappa o dotter ....

Tacksam för att musikalerna har gett oss så mycket tillsammans / Älskar dig



Papi

2011-11-10 @ 22:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback