Mr brightside.

Så var det vardag igen och måndag ville verkligen att jag skulle förstå att den var här. Det har varit måndag helt enkelt. Väldigt mycket måndag. Jag ska ta mig till gymmet, sedan ska vi julpynta och dricka glögg. Har inte provat norsk glögg än men hoppas innerligt att den liknar svensk, annars kan det bli en tråkig December-månad. Förövrigt, deras motsvarighet till Julmust (julebrus) ser vidrig ut. Väldigt utspädd saft, brun saft - typ. Jag tänker inte prova.

Måste börja samla in önskelistor från mina kära snart. Påminn mig gärna. Måste påbörja handlingen av klappar redan i helgen.



Kommentarer
Postat av: karolina kolthoff

Nää fy köp INTE, super äckligt! Helt siskigt!

Postat av: Cathrine

Men hallo! Det er fordi du har flytta til østlandet. På vestlandet har vi RØD julebrus og den er kjempegod! Jeg skal ta med litt til deg.

2011-11-28 @ 22:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback