drömmar om resor, drömmar om sommar.

En av alla de saker vi sparar till för tillfället är vår semester i sommar. I dagsläget verkar det som om jag får ta en hel del av Juli vilket är jättebra då Sebastien har uppehåll från handbollen hela Juli. Det känns lyxigt att kunna spara till semester utan att behöva ruineras helt - så som det fungerade när man var student. Vi funderar lite på vart vi vill och jag tror det lutar mot att bila i Frankrike och Italien. Egentligen är jag mest sugen på USA men jag antar att jag får hålla mig. I Januari 2013 åker vi till USA för att fira min fina morbror som fyller 60. Fast det är klart, USA kan man väl göra hur många gånger som helst. Drömmen är att få besöka Seattle av någon underlig anledning. Det ska vara vackert.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback