What are words.

Har precis landat i soffan hemma hos mamma. Lunchdejtat på Fröken Brogrens med Rispoli, mycket mycket trevligt. Sorgligt dock att inse att de var sista gången på väldigt länge som vi umgicks, eftersom jag inte alls vet när jag kommer till Örebro igen (lugn pappa, jag kommer! ska bara planera först!). Det känns förövrigt som om jag nästa onsdag ska på besök till Norge, inget annat. Absolut inte skaffa mig ett hem med Sebastien där. Vårt hem. Det är svårt att förstå. Svårt men underbart.

Jag hade en dipp igår kväll. Grät en skvätt, tyckte det kändes lite otäckt och insåg att 40 mil faktiskt inte är "så bara". Man måste nog tillåta sig ha sådana down-kvällar. Efter några kramar, mindre terapisnack och massa pepp så kändes det fantastiskt igen. Det är svårt att inte vara ambivalent inför en flytt. Jag tror man får det på köpet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback