"I know that I got issues, but youre pretty messed up too"

Det är som vanligt. Jag är verkligen inge utgångssugen alls när jag åker iväg för att jobba dom här passen men likväl skulle jag kunna döda för att få gå ut och dansa nu ikväll.  När artonåringarna är igång och shejkar, djn spelar de största hitsen och det snart kliver på ett coverband så är inte garderobsjobbet det mest optimala. Om jag nu inte kunde få dansa så skulle jag åtminstone ville vara med i bandet som spelar. Jag saknar mitt band och jag antar att det blir dåligt med spelningar nu när jag flyttar. Men men, jag ska ha mitt roliga imorgon. Vinkväll med spel och fint sällskap, det är precis vad jag behöver.


Jag och Gustav - spelning 16/10-2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback